Information service quality policy in the Technical and Scientific Information Centre

Authors

  • Marianela Laurencio-Hidalgo Instituto Superior Minero Metalúrgico

Keywords:

ISMM, university libraries, quality control policy.

Abstract

This work presents a brief characterization of the Technical andScientific Information Centre of ISMM and design of the Quality Control Policy for implementation in the Institute.  

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Marianela Laurencio-Hidalgo, Instituto Superior Minero Metalúrgico

Ciencias de la Información

References

GARCÍA-RECHE, G. 2008. Elementos del sistema de gestión de la calidad en una biblioteca universitaria [en línea]. [Consultado: 20110220]. Disponible en: Marianela Laurencio Hidalgo Bibliotecología y Ciencias de la información 59 http://www.rebiun.org/opencms/opencms/handle404?exporturi=export/docReb/biblio_garciareche2.pdf&>.

ISO 9001: 2000. Gestión de la calidad en las bibliotecas, 2000. [Consultado: 2011 01 10]. Disponible en: http://www.absysnet.com/tema/tema63.html

Published

2012-06-19

How to Cite

Laurencio-Hidalgo, M. (2012). Information service quality policy in the Technical and Scientific Information Centre. Ciencia & Futuro, 2(2), 82–96. Retrieved from https://revista.ismm.edu.cu/index.php/revistacyf/article/view/722